Regulamin
– warunki wynajmu Apartamenty Niebanalne
I. Postanowienia ogólne
Niniejszy Regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i wynajmu miejsc noclegowych w Apartamenty Niebanalne w Zakopanem. Umowa pomiędzy klientem a właścicielem apartamentu zostaje zawarta w momencie dokonania rezerwacji internetowo bądź telefonicznie.
II. Rezerwacja
1. Rezerwacji należy dokonać poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres biuro@niebanalne25.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu +48 724 993 463. Nadawcy wiadomości zostanie wysłana wstępna rezerwacja wybranego apartamentu, która jest utrzymywana przez 24h od daty wysłania potwierdzenia – w tym czasie powinna wpłynąć na konto właściciela Apartamenty Niebanalne wyliczona kwota zaliczki lub zadatku w zalezności od terminu anulacji:
- W przypadku rezerwacji w terminie powyżej 7 dni do daty przyjazdu, w wysokości 50% ogólnej wartości rezerwacji.
- W przypadku rezerwacji w terminie poniżej 7 dni do daty przyjazdu, w wysokości 100% wartości rezerwacji.
2. Wpłacona zaliczka jest potwierdzeniem rezerwacji.
3. W przypadku braku wpłaty zaliczki w wyznaczonym terminie rezerwacja wstępna ulega automatycznemu anulowaniu.
4. Po otrzymaniu zaliczki, klient otrzyma e-mail z potwierdzeniem wpłaty.
5. Pozostałą kwotę należności należy uiścić niezwłocznie (gotówką) w dniu przyjazdu (przy zameldowaniu) u osoby przekazującej klucze do apartamentu.
6. W dniu przyjazdu pobierana jest kaucja w wysokości 500zł. Kaucja zostanie oddana w dniu wyjazdu, przy oddaniu kluczy.
7. Na terenie miasta Zakopanego obowiązuje opłata miejscowa w wysokości 1,70 PLN za osobę za każdy pełen dzień pobytu, którą dolicza się dodatkowo do kwoty należności za pobyt. Kwota ta płatna jest osobno przy zameldowaniu.
III. Warunki umowy najmu
-
Umowa zawarta pomiędzy właścicielem obiektu a klientem obejmuje tylko i wyłącznie wynajem apartamentu.
W cenę wynajmu są wliczone opłaty za media (prąd, gaz, woda, ogrzewanie – w sezonie grzewczym) oraz sprzątanie końcowe.
2. Odbiór kluczy – przyjazd powinien nastąpić w godzinach ustalonych telefonicznie lub mailem z osobą odpowiedzialną za rezerwację.
3.Doba hotelowa rozpoczyna się od godziny 15:00 w dniu przyjazdu i kończy się o godzinie 12:00 w dniu wyjazdu.
4. W przypadku braku możliwości dotarcia na umówioną wcześniej godzinę klient zobowiązany jest do powiadomienia telefonicznie osoby odpowiedzialnej za rezerwację.
5. Zameldowanie odbywa się do godziny 22:00.
6. Wynajem apartamentów w Apartamenty Niebanalne obejmuje minimum dwie doby.
7. Klient zobowiązany jest do zapłaty kwoty z potwierdzenia rezerwacji pobytu nawet, jeśli z przyczyn niezależnych od właściciela obiektu, przyjazd lub pobyt ulegnie opóźnieniu lub skróceniu (trudności komunikacyjne, powody osobiste).
8. Klient ma obowiązek niezwłocznie zawiadomić osobę odpowiedzialną za rezerwację o wszelkich zdarzeniach, które mogą narazić właściciela lokalu na szkodę.
9. Klient może korzystać z lokalu jedynie w celach mieszkaniowych i nie może go oddać w dalszy podnajem.
10. Klient odpowiada za wszelkie szkody, jakie wyrządzi w wyposażeniu lokalu i w samym lokalu. Klient zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić właściciela lokalu o wszelkich szkodach i zobowiązuje się do ich pokrycia najpóźniej w dniu wyjazdu.
11. W obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 7:00 dnia następnego.
IV. Obowiązki klienta
1. Liczba osób mających zamieszkać w apartamencie jest ograniczona do podanej w opisie konkretnego apartamentu.
2. Klient zobowiązany jest o zachowanie zasad dobrego sąsiedztwa i utrzymywanie apartamentu w stanie zastanym.
4. Właściciel Apartament Niebanalne może odmówić przyjęcia klienta, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin wynajmu.
5. W apartamentach obowiązuje zakaz palenia tytoniu.
6. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w apartamentach urządzeń elektrycznych niestanowiących wyposażenia jak również używanie ognia otwartego w postaci np. grilla
V. Zmiany w rezerwacji
1. Jeśli termin nowy przypada w droższym sezonie wymagana jest dopłata różnicy w cenie.
2. Przedłużanie pobytu – termin pobytu w danym apartamencie można przedłużyć o ile jest wolny, należy powiadomić o tym fakcie e-mailem bądź telefonicznie.
3. W przypadku odwołania rezerwacji:
- W terminie wcześniejszym niż 7 dni do daty przyjazdu zaliczka ulega zwrotowi z potrąceniem 50% tytułem kary gwarancyjnej
- W terminie późniejszym niż 7 dni do daty przyjazdu zaliczka nie ulega zwrotowi.
VI. Przeniesienie praw i obowiązków klienta na inną osobę
W każdej chwili klient może przenieść na inną osobę wszystkie przysługujące mu z tytułu rezerwacji uprawnienia, jeżeli jednocześnie osoba ta przejmuje wszystkie wynikające z tej rezerwacji obowiązki. W tej sytuacji należy niezwłocznie powiadomić właściciela o zmianie rezerwującego podając dane personalne osoby, która przejmuje prawa i obowiązki wynikające z umowy.
VII. Zwierzęta
W Apartamenty Niebanalne nie przyjmujemy zwierząt.
VIII. Wystąpienie sił wyższych
W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, których skutków nie można natychmiast zlikwidować zwyczajowymi środkami, właściciel rezerwuje sobie prawo zaproponowania klientowi obiektu zastępczego podobnego do obiektu pierwotnie zarezerwowanego. Właściciel ma prawo, w przypadku wystąpienia zjawisk mających charakter siły wyższej anulować umowę. Dotyczy to również przypadków, w których bezpieczeństwo osobiste klienta lub jego majątku, z powodów niezależnych od właściciela, nie będzie mogło być zagwarantowane. Kwoty wpłacone przez klienta podlegają natychmiastowemu zwrotowi z potraceniem kwot należnych za usługi już wyświadczone.
IX. Prawo właściwe
Prawem właściwym dla sporów pomiędzy właścicielem a klientem jest prawo polskie. Spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby właściciela.