Regulamin

 – warunki wynajmu Apartamenty Niebanalne

I. Postanowienia ogólne

Niniejszy Regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i wynajmu miejsc noclegowych w Apartamenty Niebanalne w Zakopanem. Umowa pomiędzy klientem a właścicielem apartamentu zostaje zawarta w momencie dokonania rezerwacji internetowo bądź telefonicznie.

II. Rezerwacja

1. Rezerwacji należy dokonać poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres biuro@niebanalne25.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu +48 724 993 463. Nadawcy wiadomości zostanie wysłana wstępna rezerwacja wybranego apartamentu, która jest utrzymywana przez 24h od daty wysłania potwierdzenia – w tym czasie powinna wpłynąć na konto właściciela Apartamenty Niebanalne wyliczona kwota zaliczki lub zadatku w zalezności od terminu anulacji:
   - W przypadku rezerwacji w terminie powyżej 7 dni do daty przyjazdu, w wysokości 50% ogólnej wartości rezerwacji.
   - W przypadku rezerwacji w terminie poniżej 7 dni do daty przyjazdu, w wysokości 100% wartości rezerwacji.

2. Wpłacona zaliczka jest potwierdzeniem rezerwacji.

3. W przypadku braku wpłaty zaliczki w wyznaczonym terminie rezerwacja wstępna ulega automatycznemu anulowaniu.

4. Po otrzymaniu zaliczki, klient otrzyma e-mail z potwierdzeniem wpłaty.

5. Pozostałą kwotę należności należy uiścić niezwłocznie (gotówką) w dniu przyjazdu (przy zameldowaniu) u osoby przekazującej klucze do apartamentu.

6. W dniu przyjazdu pobierana jest kaucja w wysokości 500zł. Kaucja zostanie oddana w dniu wyjazdu, przy oddaniu kluczy.

7. Na terenie miasta Zakopanego obowiązuje opłata miejscowa w wysokości 1,70 PLN za osobę za każdy pełen dzień pobytu, którą dolicza się dodatkowo do kwoty należności za pobyt. Kwota ta płatna jest osobno przy zameldowaniu.

III. Warunki umowy najmu

  1. Umowa zawarta pomiędzy właścicielem obiektu a klientem obejmuje tylko i wyłącznie wynajem apartamentu.

W cenę wynajmu są wliczone opłaty za media (prąd, gaz, woda, ogrzewanie – w sezonie grzewczym) oraz sprzątanie końcowe.

2. Odbiór kluczy – przyjazd powinien nastąpić w godzinach ustalonych telefonicznie lub mailem z osobą odpowiedzialną za rezerwację.

3.Doba hotelowa rozpoczyna się od godziny 15:00 w dniu przyjazdu i kończy się o godzinie 12:00 w dniu wyjazdu.

4. W przypadku braku możliwości dotarcia na umówioną wcześniej godzinę klient zobowiązany jest do powiadomienia telefonicznie osoby odpowiedzialnej za rezerwację.

5. Zameldowanie odbywa się do godziny 22:00.

6. Wynajem apartamentów w Apartamenty Niebanalne obejmuje minimum dwie doby.

7. Klient zobowiązany jest do zapłaty kwoty z potwierdzenia rezerwacji pobytu nawet, jeśli z przyczyn niezależnych od właściciela obiektu, przyjazd lub pobyt ulegnie opóźnieniu lub skróceniu (trudności komunikacyjne, powody osobiste).

8. Klient ma obowiązek niezwłocznie zawiadomić osobę odpowiedzialną za rezerwację o wszelkich zdarzeniach, które mogą narazić właściciela lokalu na szkodę.

9. Klient może korzystać z lokalu jedynie w celach mieszkaniowych i nie może go oddać w dalszy podnajem.

10. Klient odpowiada za wszelkie szkody, jakie wyrządzi w wyposażeniu lokalu i w samym lokalu. Klient zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić właściciela lokalu o wszelkich szkodach i zobowiązuje się do ich pokrycia najpóźniej w dniu wyjazdu.

11. W obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 7:00 dnia następnego.

IV. Obowiązki klienta

1. Liczba osób mających zamieszkać w apartamencie jest ograniczona do podanej w opisie konkretnego apartamentu.

2. Klient zobowiązany jest o zachowanie zasad dobrego sąsiedztwa i utrzymywanie apartamentu w stanie zastanym.

4. Właściciel Apartament Niebanalne może odmówić przyjęcia klienta, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin wynajmu.

5. W apartamentach obowiązuje zakaz palenia tytoniu.

6. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w apartamentach urządzeń elektrycznych niestanowiących wyposażenia jak również używanie ognia otwartego w postaci np. grilla

V. Zmiany w rezerwacji

1. Jeśli termin nowy przypada w droższym sezonie wymagana jest dopłata różnicy w cenie.

2. Przedłużanie pobytu – termin pobytu w danym apartamencie można przedłużyć o ile jest wolny, należy powiadomić o tym fakcie e-mailem bądź telefonicznie.

3. W przypadku odwołania rezerwacji:
   - W terminie wcześniejszym niż 7 dni do daty przyjazdu zaliczka ulega zwrotowi z potrąceniem 50% tytułem kary gwarancyjnej
   - W terminie późniejszym niż 7 dni do daty przyjazdu zaliczka nie ulega zwrotowi.

VI. Przeniesienie praw i obowiązków klienta na inną osobę

W każdej chwili klient może przenieść na inną osobę wszystkie przysługujące mu z tytułu rezerwacji uprawnienia, jeżeli jednocześnie osoba ta przejmuje wszystkie wynikające z tej rezerwacji obowiązki. W tej sytuacji należy niezwłocznie powiadomić właściciela o zmianie rezerwującego podając dane personalne osoby, która przejmuje prawa i obowiązki wynikające z umowy.

 

VII. Zwierzęta

W Apartamenty Niebanalne nie przyjmujemy zwierząt.

VIII. Wystąpienie sił wyższych

W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, których skutków nie można natychmiast zlikwidować zwyczajowymi środkami, właściciel rezerwuje sobie prawo zaproponowania klientowi obiektu zastępczego podobnego do obiektu pierwotnie zarezerwowanego. Właściciel ma prawo, w przypadku wystąpienia zjawisk mających charakter siły wyższej anulować umowę. Dotyczy to również przypadków, w których bezpieczeństwo osobiste klienta lub jego majątku, z powodów niezależnych od właściciela, nie będzie mogło być zagwarantowane. Kwoty wpłacone przez klienta podlegają natychmiastowemu zwrotowi z potraceniem kwot należnych za usługi już wyświadczone.

IX. Prawo właściwe

Prawem właściwym dla sporów pomiędzy właścicielem a klientem jest prawo polskie. Spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby właściciela.